Ако сте забравили паролата си, въведете имейл адреса си и ние ще ви изпратим нова парола на вашата пощенска кутия. Трябва да въведете същия имейл адрес, който сте въвели при регистрацията си.
3 / 4поличен метод за измерване на земното съпротивление чрез заземяващи пръти
4-посочен метод за измерване на устойчивостта на почвата
2 и 4-полюсен метод за измерване на съпротивлението с постоянен ток
Селективен метод за измерване на земното съпротивление с един скобен адаптер
Непрекъснат метод за измерване на земното съпротивление с два адаптера за захващане
Автоматично се избира честотата на тестовия сигнал 94 Hz / 105 Hz / 111 Hz / 128 Hz, за да се сведе до минимум влиянието на външните смущения върху резултатите от измерванията
Измерване на R * за изчисляване на импеданса на почвата при честота на изпитвателния сигнал 55 Hz за по-точно определяне на съпротивлението при заземяване
Изберете изпитателен сигнал за напрежение 20V / 48V
Тест за проводимост със звуков предупредителен сигнал
Уведомете ни, ако искате да Ви се обадим и да разговаряме за Вашите нужди по телефона.
Имате ли технически въпрос и бихте искали да Ви се обадим в определено време? Възползвайте се от услугата ни за обратна връзка и говорете с техническия ни съветник. Моля, дайте ни Вашата информация за контакт и желаната дата - без задължение и безплатно. Връщаме обаждания от понеделник до петък между 8:00 и 15:00 часа.
Вашият въпрос към Mepro
Ще се радваме да отговорим на вашите въпроси и да Ви изпратим оферта.
Имате ли въпрос относно продукта и/или искате да получите подходяща оферта? Попълнете формуляра по-долу и с удоволствие ще се свържем с Вас.
Представяне на продукта
Съгласие за получаване технически съвети и представяне на продукта на живо.
Искате безплатно и незадължаващо представяне на продукта? Изпратете ни информация за контакт и информация за продукта, от който се интересувате, и ние ще организираме презентация на Ваш терен или в седалището на нашата компания. Нашите технически съветници ще ви помогнат да изберете най-доброто решение за вашите нужди при представянето на продукта.