Сервиз и гаранция

Миком осигурява гаранционно и извънгаранционно обслужване на всички продукти от нашата търговска програма. Сервизното обслужване се извършва в нашия сервизен център в Загреб или, в случай на големи технически и сервизни изисквания, в сервизните центрове на самите производители.

Гаранционният срок за всеки продукт се определя от производителя. По време на гаранционния срок ние ще отстраним всички недостатъци и дефекти по продукта, възникнали при нормална употреба съгласно инструкциите на производителя и в случай, че продуктът не е бил използван от неоторизирани лица.

Гаранцията се приема само след представяне на копие от фактура и гаранционна карта, издадена от наш оторизиран дилър.

За устройства, закупени от неоторизиран продавач, в чужбина, по интернет или по друг начин, гаранцията не се признава. Моля, доставете всички продукти, изискващи обслужване (по пощата, куриер или лично) на нашия адрес и прикачете следното:

   информация за собственик на продукта и лице за контакт
    информация за изпратения продукт (модел, сериен номер, количество, налични аксесоари или принадлежности )
    подробно описание на повредата, т.е. причината, поради която устройството се изпраща на сервиз
    копие от фактура и гаранционна карта, въз основа на които се признава гаранцията


За устройства в гаранционен срок разходите за изпращане до сервиза (т.е. до съответния сервиз в чужбина при необходимост) са за сметка на клиента, а разходите за връщане на устройството са за сметка на Миком. В случай на извънгаранционно обслужване, освен разходите за обслужване, собственикът на устройството поема и разходите за изпращане и връщане на устройството.

След преглед на устройството в нашия сервиз, ние ще го ремонтираме или ще го изпратим в сервиза на производителя за ремонт. В случай на извънгаранционен сервиз, преди извършване на ремонта, ние ще издадем на собственика на продукта оферта с всички разходи, а самият ремонт ще бъде извършен само след като собственикът на продукта е поръчал тази услуга.

Лице за контакт за всички въпроси относно услугата:
г-н Иван Киров, тел. 02-840 74 74

Можете да изпратите формуляра по имейл на адрес ivan.kirov@micom.bg